31-letnia wokalistka już kilkakrotnie brała udział w kampaniach reklamowych koncernu PepsiCo. Teraz jednak współpraca ma mieć o wiele szerszy charakter. Włączy się w nią też jej mąż, raper Jay-Z.

Wspólnie będą współuczestniczyć w tworzeniu strategii opartej nie tylko na reklamie, ale i aktywności opartej na mediach społecznościowych. Producent napojów będzie też głównym partnerem piosenkarki przy wydawaniu nowej płyty, ale i sponsorem planowanej na przyszły rok wielkiej trasy koncertowej po świecie.

Oficjalne rozpoczęcie tej współpracy nastąpi 3 lutego. Wtedy Beyonce zaśpiewa przeboje z nowego albumu w przerwie finału ligi futbolu amerykańskiego NFL - XLVII Super Bowl w Nowym Orleanie. Szacuje się, że transmisje z największego wydarzenia w amerykańskim sporcie obejrzy ponad 500 milionów osób na całym świecie.

Reklama

Laureatka 16 statuetek Grammy i Jay-Z to jedna z najzamożniejszych par w show biznesie. Szacuje się, że rocznie ich przychody przekraczają sumę 50 milionów dolarów. Mają niespełna roczną córkę Blue Ivy.